På onsdag stenges FM sambandet

medietilsynet.no – slukkeplan for FM nettet
Så var dagen her plutselig.. På onsdag den 21. juni stenges FM nettet for Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland og Agderfylkene. Da er det Dab-radio og data-nett som gjelder

KVA BETYR DET FOR DEG?
Det digitale radioskiftet for dei riksdekkjande kanalane blir gjennomførte fylkesvis. Mange lokalradioar sender som før på FM. Du kan høyre
på digitale radiosendingar via DAB+, internett og tv.RADIOAPPARATET: Ein DAB+-radio kan ta inn FM-sendingar. Vil du behalde FMradioen
din, kan DAB+-adapter vere ei løysing. For hjelp til å velje radioutstyr, ta kontakt med ein elektronikkforhandlar. KANALSØK: Om du flytter radioen til ein annan stad, bør du gjere eit nytt kanalsøk. Då vil radioen kunne ta inn tilgjengelege kanalar. Hugs også å trekkje ut antenna før kanalsøket slik at du får best mogeleg signalmottak.

NB Mange lokalradioer vil fortsatt sende på FM nettet…

RADIO I BIL
Har du bil utan digitalradio, kan du byte ut heile radioen eller få ettermontert ein adapter. Spør ein forhandlar om råd.
For å sikre best mogeleg signalmottak er det viktig med ei god og korrekt montert antenne. Ein del radiokanalar blir sende regionvis. Har
bilradioen din ein automatisk frekvensskiftefunksjon, byte radioen mellom regionane for deg – i motsett tilfelle må du søkje manuelt.

RETUR AV RADIOAR
Gamle apperater kan leveres på EE avfall i Miljøstasjonen ved Gamleskolen